خانه » بانک » موسسات مالی و اعتباری » موسسه کوثر » عودت هزینه‌های اخذ شده از پیامک‌های ارسالی به شماره ۱۹۵

عودت هزینه‌های اخذ شده از پیامک‌های ارسالی به شماره ۱۹۵

به گزارش پول بانک

به گزارش ایبِنا، محمد جواد آذری جهرمی در اینستاگرام خود نوشت: گزارشی از دوستان در خصوص اخذ هزینه از پیامک‌های ارسالی به شماره ۱۹۵ دریافت کردم و پس از بررسی متوجه صحت گزارش شدم.

متاسفانه بدلیل پیکره بندی اشتباه در سامانه این هزینه کسر می‌شد. بنا بر اعلام اپراتورهای اول و دوم از ساعت یازده شب گذشته این ایراد برطرف و هزینه‌های کسر شده طی چند روز آینده عودت داده خواهد شد. ایراد در اپراتور سوم هم تا فردا حل خواهد شد.

از دوستانی که پیگیر بودند و اشکال موجود را منعکس کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

مجموعا تا کنون چهل هزار پیامک به این سامانه واصل که نصف آن به شکل صحیح ارسال شده و از مجموع گزارشات دریافتی، سیم کارتهای مزاحم بسیاری شناسایی و مسدود شده است.

جزئیات آمار بزودی از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام خواهد شد.

فاز اول این سامانه برای پیامک‌های ارسالی از طریق شماره های همراه بود. بزودی قابلیت دریافت گزارش برای شماره های ثابت و نیز شماره های مراکز ارسال پیامک را نیز فعال خواهیم کرد.

منبع : ایبنا

همچنین ببینید

خبر ۲۰ ایبنا چهار شنبه ۱ آذر ۱۳۹۶

به گزارش پول بانک × پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ Nov 23, 2017 منبع : ایبنا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 8 =