خانه » بیمه » بیمه تامین اجتماعی » توجه به توقعات مخاطبان و تمرکز بر مشتری مداری، اهداف استاندارد ایزو ٢٠١۵

توجه به توقعات مخاطبان و تمرکز بر مشتری مداری، اهداف استاندارد ایزو ٢٠١۵

به گزارش پول بانک

در جلسه افتتاحیه پیش ممیزی خارجی عنوان شد

توجه به توقعات مخاطبان و تمرکز بر مشتری مداری، اهداف استاندارد ایزو ٢٠١۵

جلسه افتتاحیه پیش ممیزی نهایی استقرار سیستم مدیریت کیفیت iso، توسط نمایندگان شرکت TÜV NORD با حضور مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان رؤسای مراکز درمانی سرپایی و رؤسا و کارشناسان ارشد ستاد در محل سالن کنفرانس مدیریت درمان این استان برگزار شد.

توجه به توقعات مخاطبان و تمرکز بر مشتری مداری، اهداف استاندارد ایزو ٢٠١۵

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی؛ دکتر علی محمدی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه ایزو به عنوان ابزاری جهت تسهیل فرایندها و افزایش بهره وری است، گفت: استقرار مدیریت کیفیت با ورژن جدید، چیز دست نیافتنی نیست و با پایش مداوم و مستمر ارائه خدمات میسر میشود.
مدیر درمان استان زنجان شناخت کارکنان از اهداف سازمان و افزایش انگیزه برای تلاش در راه رسیدن به آنها، ارزیابی فعالیت‌ها و تنظیم و اجرای آنها به صورت یکسان، به حداقل رسیدن ناهماهنگی در ارتباطاتِ بین سطوح مختلف سازمان را از مهمترین اهداف سیستم مدیریت کیفیت ایزو ٢٠١۵ برشمرد و اظهار داشت: مدیریت کیفیت جامع یکی از موفق‌ترین فلسفه‌های مدیریتی است که به خوبی پاسخگوی مسائل کیفیتی و نیازها و انتظارات مشتری، سازمان و جامعه را برآورده می کند.
دکتر محمدی همچنین تصریح کرد: نسخه ٢٠١۵  فنون و روشهای متعدد و گوناگونی را با نگرشی نو به صورت یکپارچه و منطقی به هم مرتبط می کند به طوریکه محور و مدار اصلی آن مشتریان (اعم از داخلی و خارجی) سازمان است.
این مقام مسئول در پایان برنامه ریزی استراتژیک ، تجزیه و تحلیل محیط های داخلی و خارجی سازمان، مدیریت و انتقال دانش، مدیریت تغییر و مدیریت ریسک را از مزایای بالقوه اجرای سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای این استاندارد بین المللی در یک سازمان دانست.
گفتنی است مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان زنجان بمنظور استاندارد سازی فعالیتها و ارائه خدمات با رویکرد نو در راستای شفاف سازی و بهبود خدمت رسانی به بیمه شدگان سازمان مطابق با استانداردهای بین المللی اقدام کرده است.

همچنین ببینید

لزوم افزایش میزان نفوذ تامین اجتماعی در گلستان

به گزارش پول بانک لزوم افزایش میزان نفوذ تامین اجتماعی در گلستان ۳۹ درصد ازجمعیت …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =