خانه » خبر » اعطای تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی به روابط عمومی بانک ملت

اعطای تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی به روابط عمومی بانک ملت

به گزارش پول بانک (polbank.ir)

اعطای تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی به روابط عمومی بانک ملت

روابط عمومی بانک ملت در ششمین دوره آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی ایران، تندیس زرین روابط عمومی را دریافت کرد.
به گزارش ، در این مراسم که با حضور استادان ارتباطات و فعالان عرصه روابط عمومی در کشور برگزار شد، تندیس زرین روابط عمومی به مسعود نصر اصفهانی، رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک اهدا شد.
بر اساس این گزارش، این تندیس به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل تخصصی شده EFQMدر روابط عمومی و کسب حداقل ۷۱۵ امتیاز طبق آرای ممیزان ،ارزیابان، اساتید و متخصصان روابط عمومی به روابط عمومی بانک ملت تعلق گرفته است.
روابط عمومی بانک ملت همچنین بر اساس ممیزی های صورت گرفته و رای هیات داوران، موفق به دریافت ۵ ستاره شده است.
معیار رهبری و مدیریت با ۱۳ شاخص و ۱۰۰ امتیاز، معیار خط مشی و راهبرد با ۵ شاخص و ۸۰ امتیار، معیار مدیریت و توسعه منابع انسانی با ۶ شاخص و ۹۰ امتیاز، معیار مرتبط با مخاطبان با ۸ شاخص و ۲۰۰ امتیاز، معیار مرتبط با کارکنان با ۶ شاخص و ۹۰ امتیاز، معیار مرتبط با جامعه با ۵ شاخص و ۶۰ امتیاز، معیار مشارکت، منابع مالی و فناوری با ۷ شاخص و ۹۰ امتیاز، معیار مدیریت فرآیندی با ۴ شاخص و ۱۴۰ امتیاز و معیار مربوط به نتایج کلیدی و عملکرد با ۷ شاخص و ۱۵۰ امتیاز، مبنای ارزیابی های صورت گرفته در ششمین دوره آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی ایران بوده است.

همچنین ببینید

بهمنی: بانک‌ها به هر شخصی دسته چک ارائه نکنند + تشریح راهکارهای بازگشت

به گزارش پول بانک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم بازگشت اعتبار به …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هفت =