خانه » بیمه » بیمه تامین اجتماعی » کاهش ٨ درصدی شکایات مردمی در سال ٩۵

کاهش ٨ درصدی شکایات مردمی در سال ٩۵

به گزارش پول بانک

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان اعلام داشت؛

کاهش ٨ درصدی شکایات مردمی در سال ٩۵

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: یکی از راهبردهای اساسی در این مدیریت پاسخگویی شفاف به بیمه شدگان و مخاطبین است.

کاهش ٨ درصدی شکایات مردمی در سال ٩۵

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر علی محمدی با اشاره به کاهش ٨ درصدی آمار شکایات مردمی در سال گذشته نسبت به سال ٩۴ افزود: از طریق کانالهای ارتباطی که از طریق آن شکایات مردمی واصل می شود ظرف حداکثر ٧ روز کاری به بیماران و بیمه شدگان پاسخ کتبی داده می شود.
وی گفت: کلیه شکایات مردمی که از سوی مراجع، بیماران و بیمه شدگان به این مدیریت واصل می شود در نرم افزار رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ثبت و جهت پیگیری به واحد مربوطه ارجاع می شود.
دکتر محمدی تحلیل و آنالیز شکایات مردمی را مهم دانست و افزود: با بررسی ۶٧ مورد از شکایات مردمی، گلوگاههای مشکلات را شناسائی و با تشکیل کمیته رسیدگی به شکایات استانی در جهت رفع آنها گامهای بلندی برداشته ایم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان، شکایات کتبی و حضوری، پست الکترونیکی، نمابر، سامانه پیامکی، ملاقاتهای مردمی، سامانه جامع سامد (ارتباط مردم و دولت)، رسانه ها و نشریات، پایگاه اینترنتی، سازمان بازرسی، دفتر بازرسی مدیرعامل و تلفن پیامگیر شبانه روزی روابط عمومی را از کانالهای وصول شکایات مدیریت درمان این استان خواند و تصریح کرد: بیش از ۵٧ درصد شکایات مردمی از طریق حضوری و کتبی در نرم افزار به ثبت رسیده است.
دکتر محمدی سامانه پیامکی، سیستم سامد و پیامگیر شبانه روزی را به ترتیب از بالاترین کانالهای وصول شکایات مردمی در سال ٩۵ اعلام کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت نرم افزار موضوعات شکایات پایش می شود و با واحدهایی که پایین ترین زمان رسیدگی و دارای کمترین شکایات بوده اند تشویق و واحدهایی که میانگین زمان پاسخگویی آنها از ٧ روز بالاتر بوده و یا بالاترین آمار شکایت را به خود اختصاص داده اند، برخورد کرده ایم.
این مقام مسئول افزود: همه ما مسئولیم تا بهترین شرایط ممکن را برای معیشت بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران با رعایت کرامت انسانی فراهم آوریم.
دکتر محمدی در پایان هدف از بررسی و پاسخگویی به شکایات را، تبدیل تهدیدها به فرصت ها، تبیین انتظارات و کسب رضایت مندی بیماران و مراجعین اعلام نمود.

همچنین ببینید

پیام تبریک معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز پزشک

به گزارش پول بانک پیام تبریک معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز پزشک …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 7 =