خانه » خبر » سودآوری، کاهش نسبت خسارت و افزایش رضایت بیمه گذاران

سودآوری، کاهش نسبت خسارت و افزایش رضایت بیمه گذاران

به گزارش پول بانک

نتایج پیاده سازی مدیریت تغییر در بیمه های اشخاص گروهی بیمه نوین

به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، محسن حسینی؛ مدیر بیمه های اشخاص گروهی بیمه نوین از رشد حق بیمه و کاهش نسبت خسارت در بیمه نامه های درمان شرکت خبر داد و گفت: نتیجه حاصل از اقدامات اصلاحی در مدیریت اشخاص گروهی بیمه نوین رشد ۲۵ درصدی حق بیمه و ۲۰ درصد کاهش نسبت خسارت در سال ۱۳۹۵ نسبت به سال قبل بود که این تغییر ملموس و قابل توجه به علت صدور بیمه ­نامه با حق بیمه فنی و رعایت تعرفه ­های پزشکی مصوب در زمان پرداخت خسارت است.

وی همچنین در خصوص گام ­های دستیابی به اهداف مدیریت خود گفت: در اولین گام کلیه بیمه نامه ­های دارای ضریب خسارت بالا و فاقد توجیه فنی، فسخ شد یا تمدید نگردید و در مقابل جذب پرتفوی تجمیعی فنی جایگزین شد.

وی با اشاره به پتانسیل نیروی انسانی متخصص و وجود زیرساخت های لازم در شرکت، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شرکت بیمه نوین دارای پتانسیل لازم در زمینه نیروی انسانی متخصص و امکانات سخت­ افزاری و نرم ­افزاری پرداخت خسارت در سراسر کشور بود، پس از قطع همکاری شرکت پیمانکار قبلی، که عهده دار پرداخت خسارت بود، بلافاصله خدمات­ رسانی به صورت مستقیم را آغاز نموده و پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر بیمه های اشخاص گروهی بیمه نوین درباره تسهیل وکوتاه تر شدن فرآیندهای خدمت رسانی در این مدیریت تصریح کرد: علاوه بر سامانه جامع پیگیری آنلاین خسارت در سایت شرکت جهت مشاهده و پیگیری جزییات پرونده های خسارت، بیمه شدگان این امکان را نیز دارند که در هر ساعت شبانه روز و ایام تعطیل از طریق تماس تلفنی با مرکز شبانه روزی بیمه نوین یا ارسال مدارک از طریق فکس، ایمیل و نرم افزارهای تلفن همراه، نسبت به دریافت معرفی­نامه های خود اقدام نمایند. همچنین در حال حاضر پرونده ­های خسارت بیمارستانی حداکثر ظرف مدت پنج روز و پرونده ­های خسارت پاراکلینیکی حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت بررسی و در صورت تکمیل بودن مدارک و در دسترس بودن شماره حساب بیمه ­شدگان، خسارت مربوطه پس از تائید و بررسی به حساب های اعلامی واریز می­ شود.

حسینی همچنین درباره برنامه های آتی مدیریت اشخاص گروهی بیمه نوین گفت: خوشبختانه برنامه­ های متعددی در دست بررسی و اجرا قرار دارد که می توان به فراهم نمودن امکان ارتباط آنلاین بیمه شدگان با کارشناسان خسارت و پزشکان، ارائه خدمات ویژه در خصوص انتقال، پذیرش و ترخیص بیماران، ثبت نام اینترنتی بیمه شدگان درمان، دریافت لیست کسورات بیمارستان ها به صورت آنلاین و استعلام نرخ اینترنتی اشاره نمود.

منبع : ایران اکونومیست

همچنین ببینید

حساب‌های راکد بسته می‌شوند

به گزارش پول بانک تاریخ چاپ: ۱۳۹۶/۰۹/۲ شماره خبر: ۳۳۱۸۱۳۲ بزرگنمایی متن خبر براساس اعلام …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =