خانه » بانک » اعطای نشان رضایتمندی مشتری به موسسه اعتباری ملل
موسسه اعتباری ملل
موسسه اعتباری ملل

اعطای نشان رضایتمندی مشتری به موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

به گزارش پول بانک، ششمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری‌مدار و پاسخگو دوشنبه ۲۹ آذر۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به‌منظور ایجاد بستری مناسب برای شناختن شاخص‌های نوین مشتری‌مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه‌های موفق برای بهره‌مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری‌مدار و پاسخگو با حضور مدیران صنعت و تجارت کشور برگزار شد.در این اجلاس ملی که با حمایت انجمن علمی استاندارد ایران برگزار شد، منتخبان پس از ارزیابی شاخص‌های مشتری محوری و مشتری‌مداری ازسوی کمیته تخصصی همایش، لوح‌های رضایت‌مندی مشتری را دریافت کردند.در این همایش جواد اکبری(معاون اعتباری) به نمایندگی از موسسه اعتباری ملل نشان سه ستاره رضایتمندی مشتری را از این همایش دریافت کرد.

منبع : دنیا اقتصاد

همچنین ببینید

بانک مرکزی برای ۵۵۰ صرافی مجوز فعالیت صادر کرده است

به گزارش پول بانک بانک مرکزی ۵۵۰ صرافی را در آخرین بروز رسانی اسامی صرافی‌ها، …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یازده =