خانه » بانک » ۷۲ درصد از استرالیایی ها در مورد خطرات پرداخت غیرتماسی نگران هستند

۷۲ درصد از استرالیایی ها در مورد خطرات پرداخت غیرتماسی نگران هستند

به گزارش پول و بانک

۷۲ درصد از استرالیایی ها در مورد خطرات پرداخت غیرتماسی نگران هستند

بررسی های انجام گرفته توسط گروه تحقیقاتی Thales e-Security نشان می دهد؛ ۷۲ درصد از استرالیایی ها در هنگام پرداخت با گوشی همراه درباره مخاطرات تراکنش های پرداخت غیرتماسی نگرانی هایی دارند.

بررسی
های انجام گرفته توسط گروه تحقیقاتی
Thales e-Security نشان می دهد؛ ۷۲ درصد از استرالیایی ها در هنگام پرداخت با گوشی
همراه درباره مخاطرات تراکنش های پرداخت غیرتماسی نگرانی هایی دارند.

یافته
ها حاکی از آن است که ۴۳ درصد از افراد شرکت کننده در نظرسنجی اعلام کردند که در
سال جاری هنگام پرداخت هزینه های کالاها و خدمات خود با استفاده از تلفن همراه،
نسبت به سال گذشته بیشتر احساس خطر می کنند و نگرانی های بیشتری دارند. استرالیایی
ها بیشتر درباره سرقت اطلاعات خود توسط هکرها نگرانی دارند و ۲۹ درصد از افراد
اعلام کرده اند که در هنگام استفاده از این تکنولوژی بزرگترین نگرانی آن ها این
است که نمی دانند اطلاعات آن ها در چه زمانی به سرقت می رود و بعد از آن به کجا می
رود و چه استفاده هایی از آن می شود.

علی
رغم این نگرانی ها ۴۵ درصد از افراد اعلام کردند که در مقایسه با سال قبل، ملاحظات
امنیتی را برای محافظت از داده های روی گوشی خود رعایت نمی کنند.

سایر
نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که نزدیک به یک پنجم از استرالیایی ها از به سرقت
رفتن هویت خود توسط هکرها در هنگام پرداخت با گوشی هوشمند ترس دارند. بزرگترین
نگرانی نسل جوان (۱۸ تا ۲۴ سال) این است که نمی دانند داده های هویتی آن ها به کجا
می رود و ۱۵درصد از افراد نیز اعلام کردند که نسبت به این موضوع واقعا احساس ترس
دارند.

افراد
یک نسل قبل تر نیز اعلام کردند که احتمال سرقت جزئیات اطلاعات شخصی آن ها (داده
های مالی یا هویتی)  در هنگام استفاده از
پرداخت با گوشی هوشمند بزرگترین نگرانی آن ها است. درصد بیشتری از افراد این گروه
سنی ملاحظات امنیتی را رعایت می کنند. ۶۶ درصد از افراد اعلام کرده اند که در سال
جاری نسبت به سال گذشته ملاحظات امنیتی بیشتری رعایت می کنند.

خوزه
دیاز، مدیر بخش استراتژی های پرداخت در مرکز تحقیقاتی
Thales e-Security، در پاسخ به این یافته ها اظهار
نظر کرد: « صنعت پرداخت های موبایلی باید به این نکته توجه کند که موفقیت آینده را
بر مبنای اعتماد کاربران به دست می آورد. هم چنین، در صورتی که از زیرساخت، تراکنش
ها و اطلاعات کاربران محافظت کامل صورت نگیرد، این اعتماد به سادگی از دست می رود.»

 

ترجمه:
گروه ترجمه بانکداری الکترونیک
سمانه سمیعی

منبع:
ThePapers

منبع : ebinews.com

همچنین ببینید

آینده ۷۰۰۰ موسسه غیر مجاز در ابهام

به گزارش پول بانک صندوق ضمانت سرمایه نهادی است که در زمان ورشکستگی بانک‌ها و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =