خانه » خبر » مجمع شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین برگزار شد

مجمع شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری پول و بانک

شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین با ارایه خدمات در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌‌ روز با هدف سهولت دسترسی به اطلاعات فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی، حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی، تسهیل و تسریع در فرآیند اطلاع‌رسانی به مشتریان بانک اقتصادنوین در سه گروه امداد مشتریان و کارت، امداد پذیرندگان و امداد شعب در قالب یک مرکز امدادرسان (Help Desk) راه‌اندازی شد.

مجمع عمومی عادی شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین با حضور سهامداران این شرکت برگزار و صورت‌های مالی این شرکت به تصویب رسید.

به گزارش گروه بانک و بیمه ، پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی صورت‌های مالی این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با اکثریت قاطع آرا به تصویب رسید.

در این مراسم سید رضا ابراهیمی حسنی نیاکی مدیرعامل شرکت ضمن تشریح عملکرد شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین در سال گذشته به لزوم بهره‌مندی از ابزار نوین ارتباطی در ارایه خدمات به تماس گیرندگان این شرکت اشاره کرد و گفت: زیر ساخت مناسب برای ارایه خدمات با کیفیت در شرکت فراهم است و امروز امکان برقراری ارتباط با کارشناسان مرکز از طریق ابزارهای متنوع ارتباطی فراهم شده است.

وی گفت: تلفن، ایمیل، سایت شرکت و ارسال پیامک از جمله ابزارهایی است که تماس گیرندگان می‌توانند از طریق آنها با کارشناسان شرکت تماس برقرار کنند.

در ادامه سعید نعمتی گیو قائم‌مقام شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین نیز طی سخنانی گفت: این شرکت به صورت ۲۴ ساعته در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس مشتریان می‌باشد.

وی به نقش سرمایه انسانی در ارایه خدمات با کیفیت در مراکز پاسخگویی اشاره کرد و گفت: تاکنون با هدف توانمندسازی کارشناسان پاسخگویی شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین ۴۱۳ نفر ساعت آموزش بدو خدمت و ۲ هزار ۸۸ نفر ساعت آموزش ضمن خدمت برگزار شده است.
وی تاکید کرد: خدمات شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین در قالب سه گروه تخصصی به بانک اقتصادنوین، شرکت پرداخت نوین و یک بانک خصوصی ارایه می‌شود.

شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین با ارایه خدمات در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌‌ روز با هدف سهولت دسترسی به اطلاعات فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی، حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی، تسهیل و تسریع در فرآیند اطلاع‌رسانی به مشتریان بانک اقتصادنوین در سه گروه امداد مشتریان و کارت، امداد پذیرندگان و امداد شعب در قالب یک مرکز امدادرسان (Help Desk) راه‌اندازی شد.


منبع

همچنین ببینید

«حاتم کارت» طرحی در راستای حمایت از تولید و مصرف کالای ایرانی

به گزارش پول بانک گروه بنگاه‌ها: چهل‌وچهارمین فروشگاه زنجیره‌ای «تاک» با حضور مدیرعامل و مدیران‌کل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یازده =