خانه » بیمه » عدم مراجعه حضور در مسیر الکترونیک شدن سازمان گامی موثر است

عدم مراجعه حضور در مسیر الکترونیک شدن سازمان گامی موثر است

به گزارش پایگاه خبری پول و بانک

جمیل حق پرست گفت: حرکت سازمان به سوی کاهش مراجعات حضوری و بهره‌گیری از سیستم‌های الکترونیک، دریافت لیست حق‌بیمه و همچنین فیش مشاغل آزاد و بیمه اختیاری به صورت اینترنتی فرصتی برای کاهش مراجعات ۴۴ هزار کارفرما و ۱۲۷ هزار بیمه‌شده به شعب تأمین‌اجتماعی استان گیلان است.

به گزارش سایت خبر تامین ۲۴- وی در ادامه افزود: در سال گذشته در بخش‌های بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی استان، به ترتیب ۶/۱درصد و ۳۵/۷درصد افزایش داشته‌ایم و همچنین ۹هزار و ۱۲۵میلیارد ریال بابت تعهدات به بیمه‌شدگان استان پرداخت کردیم.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی گیلان در دیدار فعالان تشکل‌های کارفرمایی، کارگری و بازنشستگی، به تبیین عملکرد تأمین‌اجتماعی در استان گیلان پرداخت و متذکر شد: ۱۸۰هزار بیمه‌شده و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی در رشت و ارائه خدمات به آنها از طریق ۲ شعبه در شهرستان، راه برون‌رفت از حجم بالای مراجعین و خدمت‌گیرندگان این دو واحد برون‌سپاری یا ایجاد شعب جدید است که مجوز ایجاد شعبه سوم تأمین‌اجتماعی رشت و کارگزاری برای آن صادر شده است.
وی با اشاره به وجود ۱۱۰۰ نیرو در مرکز درمانی ملکی استان برای ارائه خدمات رایگان به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، عنوان کرد: در بخش بستری بیش از ۹۵ درصد رضایتمندی وجود دارد.

در ادامه نیز دکتر محمدحسین شهدی‌نژاد پایلوت بودن استان در طرح نظام ارجاع داخلی، دوشیفته شدن مرکز دندانپزشکی رشت، تخصصی شدن درمانگاه‌های رشت و لنگرود، اخذ مجوز ساخت درمانگاه در آستانه اشرفیه و بیمارستان در لنگرود و راه‌اندازی بخش سی‌تی‌اسکن در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت را از عمده‌ترین دستاوردهای بخش درمان طی ماه‌های اخیر عنوان کرد.
همچنین در این نشست مسئولان و اعضای تشکل‌های کارفرمایی، مجامع کارگری و کانون‌های بازنشستگی به بیان نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود درخصوص افزایش خدمات سازمان پرداختند.


منبع

همچنین ببینید

ورودبه دانشگاه با پرداخت هزینه با بیمه‌ملت

به گزارش پول بانک با تـولد هـر فرزند رویای آینـده‌ای درخشـان در ذهن والـدین شـکل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سیزده =